
,,Pro kompletní změnu identity jsme se rozhodli, protože dosavadní design už nedokázal dostatečně reprezentovat kvalitu a pestrost surovin, které doručujeme našim zákazníkům," říká Otakar Janík, spolumajitel společnosti.
,,S naší paní (dívka v původním logu) jsme byli spokojení, ale svoje si už odpracovala a nyní ji čeká zasloužený důchod. Nová značka lépe reprezentuje cíle, ke kterým má Svět plodů nakročeno," glosuje Tomáš Hofman, spolumajitel a nákupčí v jedné osobě.



,,Pro logo firmy proto nebylo výrazné písmeno 'S' v emblému vybráno náhodou. Funguje nejen jako zkratka celého názvu, ale především odkazuje k samotné podstatě značky. Znamená nejen 'Svět plodů' ale také 'skvělý' či 'super'. Samotný emblém má tvar lískového oříšku, odkazujícího k produktům Světa plodů, a spolu s ručně vytvořenou typografií vytváří nezaměnitelný a snadno zapamatovatelný symbol," říká Markéta Oličová z Rency, která na projektu pracovala.



V krátkosti jsme vám představili, jak bude Svět plodů nyní vypadat, a doufáme, že se vám budeme líbit! Přestože teď vypadáme jinak, to hlavní zůstává beze změny. Stále se soustředíme na to, abychom pro vás měli širový výběr surovin té nejvyšší kvality, protože za nás mluví suroviny.
Váš tým
