👉 PRODLOUŽENO! Sleva 200 Kč nad 1 500 Kč s kódem: SLEVA200 🔥 DOPRAVA ZDARMA do výdejních míst PPL od 500 Kč 🚚💨

Košík

(0)
Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

FAQ aneb Často se nás ptáte


Než zavoláte na naši zákaznickou péči, zkuste prosím odpověď najít zde.

Co vás zajímá?

Vouchery   
a slevy
Dostupnost
zboží
Doručení,
doprava a platba
Reklamace a
vrácení zboží
Prodejny
a velkoobchod

Vše o nákupu

Musím mít registraci, abych mohl/a nakoupit?

Není potřeba, nakoupit u nás můžete i bez registrace.
 

Jaké jsou výhody registrace?

Registrovaní uživatelé vidí ve svém profilu přehled všech svých objednávek. U těch aktuálních můžete sledovat jejich stav. U svého účtu si také můžete vytvořit seznam oblíbených produktů, abyste je měli hezky při ruce. Stačí kliknout na srdíčko v pravém horním rohu stránky s produktem.

Velkoobchodní zákazníci po registraci vidí velkoobchodní ceny. Registrovat do velkoobchodu se můžete zde.
 

Lze ze Světa plodů objednat i do zahraničí?

Momentálně Vám balíček umíme doručit pouze do České republiky a na Slovensko. Pro slovenské zákazníky slouží stránka www.svetplodu.sk.
 

Nepřišlo mi potvrzení o vytvoření objednávky, co mám dělat?

Napište nám prosím na zakaznici@svetplodu.cz a uveďte e-mail, na který jste objednávku vytvořil/a. Vaši objednávku prověříme a dáme Vám vědět. 

 

Kde najdu fakturu, pokud mi nedorazila do e-mailu?

Registrovaní uživatelé najdou fakturu po přihlášení do svého účtu v sekci Moje objednávky. Pokud nemáte registraci, napište nám číslo objednávky a e-mail, na který byla objednávka vytvořena na zakaznici@svetplodu.cz
 

Chci vám vyřídit pochvalu nebo dát jinou zpětnou vazbu

Byli jste spokojení a všechno šlapalo jak po drátkách? Nebo máte tip, jak naše služby ještě zlepšit? Tak nám napište! Zpětnou vazbu uvítáme na e-mailu zakaznici@svetplodu.cz.
 

Kde můžu hodnotit spokojenost s produkty?

Chutnalo Vám? To máme radost. Napište nám recenzi a pomozte dalším zákazníkům v rozhodování. Recenzi můžete vyplnit ke každému produktu dole v sekci „Hodnocení našich zákazníků“, na sociálních sítích, nebo na Heurece

Vouchery a slevy

Nepřišla mi sleva na první nákup, jak to?

Pokud Vám nepřišla sleva na první nákup ani po několika minutách (někdy to e-mailům po internetových vlnách trvá), mohla nastat jedna z těchto situací:

  • Již jste u nás kdykoliv v minulosti nakoupil/a.
    • Kód se odešle pouze zákazníkům, kteří v minulosti nenakoupili.
  • Vyplnil/a jste nesprávně e-mail.
    • Občas zařádí šotek, zkuste e-mail vyplnit ještě jednou.
  • E-mail spadl do SPAMu či Hromadných zpráv.
    • Bohužel tam některé e-maily od nás končí, ač si to teda vůbec nezaslouží. Mrkněte se pro jistotu i tam.
  • Je chyba na naší straně.
    • Pokud Váš případ neodpovídá žádné z možností výše, kontaktujte naši zákaznickou péči a kolegové vzniklou situaci prověří.
       
Nejde mi uplatnit kód z newsletteru, od influencera apod.

Zkontrolujte prosím ještě jednou celé zadání a podmínky pro uplatnění kódu a překontrolujte ve své objednávce, zda splňujete opravdu všechny z nich. Pokud ani tak kód nefunguje, zavolejte na zákaznickou linku, prověří, kde může být chyba.  
 

Kde a jak uplatním online slevový kód/voucher?

Políčko na uplatnění slevového kódu/voucheru ( „Vložit slevový kód“ ) najdete hned v první části košíku – ještě než kliknete na Pokračovat k pokladně. Pozor! Online voucher koupený na e-shopu lze uplatnit pouze na e-shopu. 

Pokud se Vám nedaří kód uplatnit, ozvěte se nám na zakaznici@svetplodu.cz.
 

Mám slevový kód a voucher, jak je oba uplatním?

V tomto případě budete potřebovat naši pomoc, protože systém toto automaticky zákazníkovi neumožňuje. Jak tedy postupovat?

1.   Vytvořte si objednávku a uplatněte si v košíku NEJPRVE SLEVOVÝ KÓD (NE voucher).

2.   Následně si zvolte preferovaný způsob dopravy.

3.   Jako způsob platby zvolte převod nebo dobírku

4.   Napište do poznámky ve 3. kroku košíku kód voucheru, spolu s prosbou, že jej chcete uplatnit.

5.  Dokončete objednávku, ale neplaťte ji.

6.   Kolegové kód prověří, uplatní ručně a následně Vám zašlou upravenou rekapitulaci objednávky s novou částkou. 

7.  Objednávku s upravenou částkou zaplaťte až v tuto chvíli

8.   Po obdržení platby objednávku expedujeme. V případě platby na dobírku expedujeme ihned.
 

Můžu uplatnit i více voucherů v jedné objednávce?

Ano, můžete. Jen budete v tomto případě potřebovat naši pomoc, protože systém toto automaticky bohužel neumožňuje. Jak tedy postupovat?

1.   Vytvořte si objednávku a uplatněte jeden voucher.

2.   Následně si zvolte preferovaný způsob dopravy.

3.   Jako způsob platby zvolte převod nebo dobírku. Objednávku neplaťte

4.   Napište do poznámky ve 3. kroku košíku kód voucheru, spolu s prosbou, že jej chcete uplatnit. 

5.   Dokončete objednávku, ale neplaťte ji.

6.   Kolegové kód prověří, uplatní ručně a následně Vám zašlou upravenou rekapitulaci objednávky s novou částkou. 

7. Objednávku s upravenou částkou k zaplacení uhraďte

8.   Po obdržení platby objednávku expedujeme. V případě platby na dobírku expedujeme ihned.
 

Mám voucher koupený na prodejně, jak ho uplatním?

Tento voucher lze uplatnit online (návod viz výše) i na kamenných prodejnách. Na prodejně stačí při nákupu ještě před započítáním položek do kasy slečny asistentky upozornit, že máte voucher a chcete jej použít. O zbytek se už postaráme.
 

Skladovost a dostupnost zboží

Můj oblíbený produkt je vyprodaný, jak zjistím, kdy bude?

U každého produktu si můžete zapnout na konkrétní variantu tzv. hlídacího psa. My vám pak pošleme e-mail hned, co zboží dorazí na sklad. 

Přesné datum někdy bohužel nevíme ani my – naskladnění závisí na mnoha faktorech. Pokud informaci potřebujete urgentně, obraťte se na naši zákaznickou linku, zkusíme zjistit alespoň přibližný termín.
 

Dorazil mi e-mail, že je zboží skladem, já ho ale vidím stále jako vyprodané. Proč?

Zapnutý „hlídací pes“ zajistí, že v momentě naskladnění zboží vám dorazí informační e-mail. Ne vždy to ale znamená, že jsme doskladnili spoustu balíčků. Může se stát, že se nám pouze vrátilo jedno či dvě balení, které si někdo nevyzvedl, případně jiný zákazník odstoupil od kupní smlouvy. Pak se může stát, že si toto konkrétní balení stihne koupit někdo před Vámi. 

Doručení zboží

Nepřišlo mi potvrzení o vytvoření objednávky, co mám dělat?

Napište nám prosím na zakaznici@svetplodu.cz a uveďte e-mail, na který jste objednávku vytvořil/a. Vaši objednávku prověříme a dáme Vám vědět. 

 

Jak můžu mít objednávku co nejrychleji doma?

Každou objednávku se samozřejmě snažíme odeslat co nejrychleji, ideálně do druhého pracovního dne od přijetí. Z kapacitních důvodů se bohužel aktuálně nedá udělat nic pro urychlení expedice. Pak už doba doručení závisí na zvoleném dopravci. Orientační dobu doručení uvádíme v košíku, zaručit ji však nemůžeme.

Uvítali byste u nás možnost expresního doručení za příplatek? Dejte nám o tom, prosím, vědět na e-mail zakaznici@svetplodu.cz.
 

Kdy mi doručíte objednávku?

Informaci o předpokládaném doručení najdete u každého produktu (stačí se prokliknout odkazem pod tlačítkem „přidat do košíku“, kde najdete informace v závislosti na typu dopravy).

Orientační datum uvádíme také v 2. kroku košíku u výběru typu dopravy.

Po expedici pak toto informování přenecháváme dopravcům, kteří Vás budou informovat (e-mailem či SMS) o doručení vaší objednávky. 
 

Kolik stojí doprava?

Aktuální ceny dopravy uvádíme v 2. kroku košíku. 

Při objednání nad 1.700 Kč od nás máte doručení zdarma. Dopravu zdarma máme pravidelně také na vybrané produkty (například novinky). Informace najdete také na hlavní stránce
 

Jak zjistím stav své objednávky?

Pokud chcete sledovat stav Vaší objednávky, doporučujeme se přihlásit a nakoupit jako registrovaný uživatel. Ve vašem profilu v sekci Moje objednávky pak uvidíte, v jakém stavu se objednávka nachází. 
 

Můžu si objednávku z e-shopu vyzvednout osobně přímo u vás?

Ano, již zaplacenou objednávku z e-shopu si můžete vyzvednout u nás na prodejnách v Olomouci, Zlíně a Brně, nebo na skladě ve Starém Městě u Bruntálu (Moravskoslezský kraj). Stačí si jako dopravu zvolit osobní vyzvednutí a vyčkat na SMS či e-mail (blíže viz další otázka) Více informací najdete tadyPozor – při osobním odběru na prodejně (nebo skladu) není platba na dobírku možná!
 

Kdy bude zboží nachystané na osobní odběr na prodejně / skladu?

Vždy prosím vyčkejte, až bude váš balíček na prodejně či skladu nachystaný. Upozorníme vás pomocí SMS nebo e-mailu. Objednávky z e-shopu expedujeme na prodejny ze skladu ve Starém Městě, na prodejnách totiž nemáme kapacity na nachystání Vašeho balíčku. Doba doručení je tak podobná jako u jiných druhů dopravy. 

 

Jak změním způsob dopravy po odeslání objednávky?

Změnit způsob dopravy lze pouze v případě, že objednávka ještě nebyla zaplacená a není na dobírku.

Proč? Zpracuje ji totiž cca 10 minut po odeslání do systému náš robot Karel a objednávku předává dále k vychystání. Pak už není možné cokoliv měnit. V případě, že jste objednávku již zaplatil/a, nebo jste zvolil/a způsob platby na dobírku, napište nám co nejdříve na zakaznici@svetplodu.cz a my se podíváme, co s Vaší prosbou zmůžeme. 

Platba

Jak u vás můžu zaplatit svou objednávku?

Všechny aktuální možnosti platby naleznete v 2. kroku košíku nebo zde
 

Zadal/a jsem chybný VS u platby převodem. Co s tím?

Dejte nám o tom prosím co nejdříve vědět na e-mail zakaznici@svetplodu.cz. Přiložte také potvrzení z banky o provedení platby a číslo Vaší objednávky. Platbu prověříme a spojíme se s Vámi. 
 

Můžu změnit způsob platby po odeslání objednávky?

Změnit způsob platby lze pouze v případě, že objednávka ještě nebyla zaplacená a není na dobírku

V případě, že jste zvolil/a způsob platby na dobírku, napište nám co nejdříve na zakaznici@svetplodu.cz. Objednávku totiž po cca 10 minutách po odeslání do našeho systému zpracuje náš robot Karel a balíček předá dále k vychystání. Pak už není možné cokoliv měnit. 

Nepřišlo mi od vás potvrzení, že jsem objednávku zaplatil/a. Co mám dělat?

Příčin může být více. Napište nám prosím na zakaznici@svetplodu.cz a do e-mailu uveďte tyto informace: 

  • číslo objednávky
  • pokud nemáte číslo objednávky, uveďte e-mail, na který byla objednávka vytvořena
  • doklad z banky o pohybu na účtu
     

Reklamace a vrácení zboží

Přišlo mi poškozené nebo vadné zboží, co mám dělat?

Ajaj, něco není v pořádku? Vyplňte nám prosím tento formulář. Popište prosím co nejpodrobněji, proč chcete zboží reklamovat, připojte fotografie a kolegové z reklamačního oddělení se vám co nejdříve ozvou. 
 

Jak můžu reklamovat zboží?

Reklamace je nejjednodušší a nejrychlejší přes tento formulář. Do něj prosím vložte fotografie, vepište co nejvíce informací, proč chcete zboží reklamovat, a kolegové z reklamačního oddělení se vám co nejdříve ozvou. 
 

Co vše je k reklamaci potřeba?

K reklamaci je zapotřebí napsat nám číslo objednávky, důvod reklamace a přiložit i fotografie, na kterých bude problém vidět. Formulář vás všemi kroky reklamace jednoduše provede. 
 

Mohu zboží vrátit, když jsem si to rozmyslel/a a už jej nechci?

Ano, máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od doručení objednávky. Všechna balení, která budete chtít vrátit, musí být neporušená (tedy nesmí mít otevřený obal). Produkty můžete vrátit s nárokem na vrácení peněz pouze tak, jako jste je obdrželi. 

Pokud si přejete zboží vrátit, vyplňte prosím tento formulář a kolegové se Vám co nejdříve ozvou.
 

Velkoobchod a firemní dárky

Chci se stát vaším obchodním partnerem, co pro to mám udělat?

Stačí vyplnit registrační formulář a vyčkat, až se vám ozvou kolegové z velkoobchodního oddělení. Řeknou vám všechny potřebné informace a pomůžou dokončit registraci. 
 

Sháním firemní dárky, pomůžete mi?

Jistě, rádi! Promyslete si, co byste si chtěli objednat (mrknout na nabídku můžete sem) a pak buď rovnou objednejte, nebo se nám s požadavkem ozvěte na e-mail velkoobchod@svetplodu.cz. Kolegové s Vámi poptávku vyřeší k Vaší spokojenosti. 
 

Děláte zakázkovou výrobu?

Ano! Vyberte si, jaké produkty byste chtěli a v jakém množství je chcete odebírat, a ozvěte se na e-mail velkoobchod@svetplodu.cz, kde s vámi kolegové Vaši zakázku vyřeší.
 

Balíte do jiných obalů než do plastu?

Ořechová másla u nás najdete ve skle či v tubě. Většinu našich obalů však tvoří plasty. Jsou totiž pevné a praktické na přepravu. Díky tomu, že k nim není přimíchaná žádná další složka jsou také dobře recyklovatelné.

Používáme je především kvůli tomu, abychom zajistili správné podmínky pro skladování oříšků i lyofilizovaného ovoce, a neutrpěla tak kvalita. Naše obaly mají uzávěr „zip lock“, díky kterému se dají jednoduše znovu použít. Víc si můžete přečíst tady.
 

Kde najdu specifikaci k produktu?

Najdete ji nad tabulkou se základními informacemi v pravé části stránky produktu. Pokud specifikace dostupná není, obraťte se na naši zákaznickou linku. Pokud ve specifikaci nenajdete požadované informace, nebojte se nás zeptat. Zkusíme zjistit víc u našich dodavatelů. 

 

Prodejny Světa plodů

Máte kamenné prodejny, kde bych si mohl/a všechno prohlédnout?

Prodejny plné voňavého ovoce a křupavých oříšků najdete v Olomouci, Brně a Zlíně. Přesné adresy i kontakt najdete zde.

Pozor! Na prodejnách většinou nenajdete tak široký výběr jako na e-shopu. Pokud si chcete prohlédnout konkrétní zboží, doporučujeme si nejprve zavolat, zda je na prodejně skladem.
 

Proč nemáte na prodejnách stejný výběr, jako na e-shopu?

Naše prodejny nejsou tak velké, abychom vám v nich mohli nabídnout celý sortiment. Nabízíme v nich tak nejoblíbenější produkty a spíše menší balení. Pokud chcete mít jistotu, že Vámi poptávané zboží na prodejně skutečně je, neváhejte na konkrétní prodejnu zavolat

Na prodejnu si také můžete nechat zboží objednat, stačí dát vědět slečnám asistentkám a domluvit se na podrobnostech.
 

Můžu si objednávku z e-shopu vyzvednout osobně na prodejně?

Ano, již zaplacenou objednávku z e-shopu si můžete vyzvednout u nás na prodejnách v Olomouci, Zlíně a Brně, nebo na skladě ve Starém Městě u Bruntálu (Moravskoslezský kraj). Stačí si jako dopravu zvolit osobní vyzvednutí a vyčkat na SMS či e-mail (blíže viz další otázka) Více informací najdete tadyPozor – při osobním odběru na prodejně (nebo skladu) není platba na dobírku možná!
 

Nabízíte zboží na váhu?

Ano, na prodejnách nabízíme zboží i na váhu a rádi Vám jej zabalíme i do dárkového kornoutku. A při nákupu do vlastního obalu pro Vás máme nachystanou slevu 5 %! Uvidíme se?

Další časté dotazy

Jak se můžu odhlásit z odběru newsletteru?

V patičce každého e-mailu najdete odkaz na odhlášení z odběru newsletteru. Pokud se Vám nebude dařit odhlásit se, napište na zakaznici@svetplodu.cz s prosbou o odhlášení.  

 

Na co využít některé z vašich netradičních produktů?

Na produktové stránce najdete informace o produktu spolu s tipy, jak jej využít. Zapátrat můžete i na Blogu v sekci Recepty či Naše suroviny.

Kontakty

Chci k vám do týmu, jak mám postupovat?

Super! Mrkněte se, jaké volné pozice zrovna nabízíme, nebo nám rovnou zašlete životopis spolu s popisem své vysněné práce na nabor@svetplodu.cz.
 


Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Rádi vám poradíme na naší zákaznické lince. Můžete se na nás obrátit e-mailem, nebo nám zatelefonovat. Jsme tu pro vás každý všední den.

zakaznici@svetplodu.cz
+420 603 738 106
Každý všední den
od 8 do 16 hodin
zavřít

Přihlášení pomocí e-mailu

Zapomněli jste heslo?