Košík

(0)
Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Vypadáme jinak!

ve čtvrtek 14. 5. | 159x přečteno | 2 minuty čtení


Po roce příprav se Svět plodů ukázal v novém barevném kabátě, který ušila parta designérů z Rency. Co nás k tomu vedlo a jak to celé probíhalo, se dozvíte v následujících řádcích.

Sdílet



Vypadáme jinak!

„Pro kompletní změnu identity jsme se rozhodli, protože dosavadní design už nedokázal dostatečně reprezentovat kvalitu a pestrost surovin, které doručujeme našim zákazníkům,“ říká Otakar Janík, spolumajitel společnosti.

„S naší paní (dívka v původním logu) jsme byli spokojení, ale svoje si už odpracovala a nyní ji čeká zasloužený důchod. Nová značka lépe reprezentuje cíle, ke kterým má Svět plodů nakročeno,“ glosuje Tomáš Hofman, spolumajitel a nákupčí v jedné osobě.

staré logo Světa plodů
nové logo Světa plodů

„Stěžejní je pro nás variabilita konceptu. Svět plodů není o jednom produktu, ale naopak o celé škále pestrých chutí, vůní a barev, a my jste chtěli, aby na naše zákazníky tato pestrost dýchla na první pohled,“ popisuje Kamila Zavadilová, která se stará o komunikaci Světa plodů.

ananas je žlutý král
Nový koncept je hravý a pestrý jako Svět plodů sám.

„Pro logo firmy proto nebylo výrazné písmeno ‚S‘ v emblému vybráno náhodou. Funguje nejen jako zkratka celého názvu, ale především odkazuje k samotné podstatě značky. Znamená nejen ‚Svět plodů‘, ale také ‚skvělý‘ či ‚super‘. Samotný emblém má tvar lískového oříšku, odkazujícího k produktům Světa plodů, a spolu s ručně vytvořenou typografií vytváří nezaměnitelný a snadno zapamatovatelný symbol,“ říká Markéta Oličová z Rency, která na projektu pracovala.

skicování loga
Vznik našeho nového loga.

Celá identita se skládá z několika stavebních prvků. Symbolické ‚S‘ ve tvaru lískového ořechu doplňuje typografické logo (ručně tvořený script). Na to navazuje pestrá paleta barev pro různá použití a celý koncept propojuje hravá práce s texty a ilustracemi. Nejdůležitější je variabilita celé identity. „Nechtěli jsme něco tak rozmanitého, jako jsou plody přírody, uzavřít do technického rámce. Identita je variabilní, s pravidly, které umožňuji být velmi kreativní a komunikovat vtipně a s nadsázkou,“ doplňuje za Rency Radek Holík.

nové obaly Světa plodů
Suroviny Světa plodů v nové podobě.
nové obaly Světa plodů 2

V krátkosti jsme vám představili, jak bude Svět plodů nyní vypadat, a doufáme, že se vám budeme líbit! Přestože teď vypadáme jinak, to hlavní zůstává beze změny. Stále se soustředíme na to, abychom pro vás měli široký výběr surovin té nejvyšší kvality, protože za nás mluví suroviny.

Čtěte také

White label: Naše suroviny, vaše etiketa

White label: Naše suroviny, vaše etiketa

24.06.21 | 262x přečteno | 3 minuty

Kde se vzal náš MYX

Kde se vzal náš MYX

21.06.21 | 1635x přečteno | 2 minuty

Líbí se Vám článek?

Přihlaste se k odběru a dostávejte další zajímavé články do e-mailu každý týden.

Odebírat

Kam dále?

White label: Naše suroviny, vaše etiketa

White label: Naše suroviny, vaše etiketa

24.06.21 | 262x přečteno | 3 minuty

Kde se vzal náš MYX

Kde se vzal náš MYX

21.06.21 | 1635x přečteno | 2 minuty

Tyčinkárna

Tyčinkárna

17.06.21 | 423x přečteno | 4 minuty

Tým Světa plodů

Tým Světa plodů

02.03.21 | 969x přečteno

Novoroční předsevzetí 2021

Novoroční předsevzetí 2021

28.12.20 | 176x přečteno | 3 minuty

Proč nabízíme ochutnávky?

Proč nabízíme ochutnávky?

17.12.20 | 1596x přečteno | 2 minuty

Příběh Světa plodů

Příběh Světa plodů

16.12.20 | 351x přečteno | 4 minuty

Cesta surovin ze stromu až k vám

Cesta surovin ze stromu až k vám

09.12.20 | 224x přečteno | 3 minuty

Dražovna: naše kouzelná továrna na čokoládu

Dražovna: naše kouzelná továrna na čokoládu

18.11.20 | 768x přečteno | 3 minuty

Za nás mluví suroviny

Za nás mluví suroviny

19.05.20 | 722x přečteno | 3 minuty

zavřít

Přihlášení pomocí e-mailu

Zapomněli jste heslo?