Svačinový seriál: Lehká svačinka pro vegany

 

„Nevymlouvej se a dopřej si pořádnou svačinu!“ Už jste to někdy slyšeli? I když jíte vegansky, se svačinami můžete kouzlit bez omezení, uvidíte. Stačí se inspirovat našimi tipy na lehká veganská jídla. Jsou perfektní nejen na léto a nemusí se jich bát dokonce ani nevegani. S praktickým sváčonosičem je budete mít navíc vždy po ruce, ať už vyrážíte s dětmi k bazénu, na dovolenou do hor nebo na procházku k nejbližšímu rybníku.

 
svacina-pro-vegany 
 

Hummus se zeleninou, oříšky a semínky

Místo pomazánek, které v létě bez ledničky nevydrží ani půl hodiny, vyzkoušejte raději hummus. Chutná dobře, nemusíte se bát. Je to vlastně cizrnová pomazánka, která v sobě ve své nejčistší podobě neobsahuje žádné rychle se kazící suroviny. Proto je ideální třeba na výlet! Klíčky a zelenina dodají potřebné vitamíny a ořechy pořádné křupání.

 
svacina-hummus
 

Čím naplnit sváčonosič:

  1. cizrnový hummus 50 g
  2. mrkev a paprika nakrájené na proužky 100 g
  3. MYX Exclusivka 20 g
  4. naklíčená semínka 15 g

*množství je uvedeno pro 2 svačiny

Tip!

Nevíte jak na klíčení? Přečtěte si náš podrobný článek

 

Orientační nutriční hodnoty této svačiny

cz_hummus-svacina_pro-vegany

 

Těstoviny s pestem a čerstvou zeleninou

Přemýšlíte, jak při veganské stravě navýšit příjem bílkovin? Ideálním kandidátem jsou naše veganské proteinové těstoviny. Vaří se stejně dlouho jako ty obyčejné a navíc obsahují spoustu bílkovin. S pestem tvoří dokonalou dvojku a doplnit je doporučujeme i čerstvými cherry rajčátky. V chladnějších dnech si do krabičky přihoďte ještě hrst kvalitní belgické čokolády, v parných dnech chuť na sladké hravě zaženete sušeným ovocem.

 
veganske-testoviny-svacina
 

Čím naplnit sváčonosič: 

  1. vegan proteinové těstoviny 100 g
  2. bazalkové pesto s piniemi 20 g
  3. cherry rajčata 40 g
  4. belgická vegan hořká čokoláda 10 g

*množství je uvedeno pro 2 denní svačiny

Tip!

Váháte, které proteinové těstoviny si vybrat? Poradíme

 

Orientační nutriční hodnoty této svačiny

cz_testoviny-svacina_pro-vegany 

Ať už žijete vegansky, nebo jen chcete odlehčit jídelníčku, nezapomeňte si hlídat vyvážený příjem všech markonutrientů – cukrů, tuků i bílkovin. Chcete vědět, jak svačit, aby měl váš mozek celý den dostatek energie? Přečtěte si naše tipy

 

 

logo_small