🎄 Brno, Olomouc a Zlín – naše tři prodejny na náměstí mají až do Vánoc otevřeno i v neděli do 12:00❗️

Košík

(0)
Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Svačinový seriál: Lehká svačinka pro vegany

ve čtvrtek 17. 6. | 535x přečteno | 2 minuty čtení


„Nevymlouvej se a dopřej si pořádnou svačinu!“ Už jste to někdy slyšeli? I když jíte vegansky, se svačinami můžete kouzlit bez omezení, uvidíte. Stačí se inspirovat našimi tipy na lehká veganská jídla. Jsou perfektní nejen na léto a nemusí se jich bát dokonce ani nevegani. S praktickým sváčonosičem je budete mít navíc vždy po ruce, ať už vyrážíte s dětmi k bazénu, na dovolenou do hor nebo na procházku k nejbližšímu rybníku.

Sdílet



Svačinový seriál: Lehká svačinka pro vegany

Hummus se zeleninou, oříšky a semínky

Místo pomazánek, které v létě bez ledničky nevydrží ani půl hodiny, vyzkoušejte raději hummus. Chutná dobře, nemusíte se bát. Je to vlastně cizrnová pomazánka, která v sobě ve své nejčistší podobě neobsahuje žádné rychle se kazící suroviny. Proto je ideální třeba na výlet! Klíčky a zelenina dodají potřebné vitamíny a ořechy pořádné křupání.

Čím naplnit sváčonosič:

  1. cizrnový hummus 50 g
  2. mrkev a paprika nakrájené na proužky 100 g
  3. MYX Exclusivka 20 g
  4. naklíčená semínka 15 g

*množství je uvedeno pro 2 svačiny

Orientační nutriční hodnoty této svačiny

energie: 1364 kj / 325 kcal
Tuky28,7 g
   z toho nasycené mastné kyseliny3,6 g 
Sacharidy15 g
   z toho cukry4,7 g
Vláknina1,9 g
Bílkoviny6,2 g
Sůl0,2 g

Těstoviny s pestem a čerstvou zeleninou

Přemýšlíte, jak při veganské stravě navýšit příjem bílkovin? Ideálním kandidátem jsou naše veganské proteinové těstoviny. Vaří se stejně dlouho jako ty obyčejné a navíc obsahují spoustu bílkovin. S pestem tvoří dokonalou dvojku a doplnit je doporučujeme i čerstvými cherry rajčátky. V chladnějších dnech si do krabičky přihoďte ještě hrst kvalitní belgické čokolády, v parných dnech chuť na sladké hravě zaženete sušeným ovocem.

Čím naplnit sváčonosič:

  1. vegan proteinové těstoviny 100 g
  2. bazalkové pesto s piniemi 20 g
  3. cherry rajčata 40 g
  4. belgická vegan hořká čokoláda 10 g

*množství je uvedeno pro 2 denní svačiny

Orientační nutriční hodnoty této svačiny

energie: 1390 kj / 331 kcal
Tuky17,3 g
   z toho nasycené mastné kyseliny4,9 g 
Sacharidy30,9 g
   z toho cukry7 g
Vláknina3 g
Bílkoviny12,2 g
Sůl0,4 g

Ať už žijete vegansky, nebo jen chcete odlehčit jídelníčku, nezapomeňte si hlídat vyvážený příjem všech markonutrientů – cukrů, tuků i bílkovin. Chcete vědět, jak svačit, aby měl váš mozek celý den dostatek energie? Přečtěte si naše tipy!

Čtěte také

Líbí se Vám článek?

Přihlaste se k odběru a dostávejte další zajímavé články do e-mailu každý týden.

Odebírat

Kam dále?

zavřít

Přihlášení pomocí e-mailu

Zapomněli jste heslo?