» Nejčastější otázky
Nejčastější dotazy

Proč nemá některá položka tlačítko vložit do košíku?
Pokud pod nějakým produktem chybí toto tlačítko, daná položka není momentálně skladem.


Mohu nakupovat na velkoobchodě, i když nemám firmu?
Ano, velkoobchod je určen i pro konečné spotřebitele, kteří mají zájem nakupovat kilová balení za výhodnější cenu než na maloobchodě.


Jak mám postupovat při reklamace?
Stačí napsat email na zakaznici@svetplodu.cz se stručným popisem situace. Určitě daný problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.


Kdy nám národ na dárek zdarma?
Dárek je při nákupu nad 2000,- a nejdete jej v kategorii Vyber dárek, kde si jej můžete vložit přímo do objednávky.

 

Zapomněl/a jsem si napsat o ochutnávku, co teď?
Nebojte, o ochunávku nepříjdete, určitě Vám něco vybereme a spolu s objednávkou pošleme.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

 

OTNjMzM0Zj